top of page

טרנדים בעיצוב אתר


גם בנשא של עיצוב אתרים יש טרנדים משתנים, כיום רב הגולשים שלכם משתמשים בסמרטפון ובטבלט, גודל המסכים המשתנה מאתגר את המעצב, כדי שהאתר יראה טוב בכל המכשירים צריך להתאים אותו לתצוגת מכשירים ניידים, וגם למסכים נייחים בגדלים משתנים.

מעט עמודים בתפריט, הרבה תוכן בכל עמוד

אם פעם דברו על כך שרצוי כל התוכן יכנס בתצוגת מסך אחד , הרי שכיום בגלל הקלות של הגלילה בספרטפון ביחס ללחיצה כדאי לייצר מעט עמודים כשבכל עמוד הרבה הרבה תוכן.

ללא שולים

האתרים העכשוים מוצגים על כל רחב המסך ללא שוליים וזאת כדי להתגבר על רחבי מסך משתנים. יש לתצוגה זו יתרון עיצובי, התמונות (בהנחה שהן באיכות טובה) מרשימות יותר כשהן מוצגות על כל רוחב המסך.

אנימציות וגלילה (parallex)

כדי להעשיר את העיצוב של האתר, כדאי להוסיף אלמטים של אנימציות וגלילה (parallex) לתמונות, בצורה מתונה (יותר מדי אנמציות מסחררות ומרחיקות את הגולש) אלמנט הגלילה (לתמונות רחב) נותן אשלית עומק ותנועתיות מרשימה, גם האנימציות מעשירות את המראה באלמנט של הפתעה.

עוגנים (anchors)

עמוד ארוך לפעמים מקשה מאוד על ההתמצאות ולשם כך כדאי להתשתמש בעוגנים (anchors) שבעזרתם מנווטים בתוך העמוד. במערכת wix יש תפריט עגנים לתצוגת מחשב רגיל, שבהחלט מוסיף למראה המקצועי של האתר.

שאלות והערות ggilad@zahav.net.il

29 צפיות0 תגובות
bottom of page