top of page

?למה צריך אתר


היום כשהרשתות החברתיות כ"כ פופלריות ולכל עסק יש דף פיסבוק עם עשרות ולפעמים מאות ואלפי חברים, רבים שואלים: אז בשביל מה צריך אתר?

יש לא מעט סיבות משמעותיות וחשובות לכך שיהיה לכם אתר, הסיבה הראשונה הכללית יותר היא שכל עסק צריך כמה וכמה משאבים דיגיטלים לנוכחות משמעותית ברשת. לא מספיק דף פיסבוק וגם לא מספיק רק אתר, צריך גם וגם. רצוי להוסיף נוכחות ברשתות חברתיות נוספות (תלוי בסוג העסק), מערכת תפוצה, ומערכת לשליחת דיוור ועדכונים (ניוזלטר), בלוג ועוד. הנכסים הדיגיטלים מקדמים זה את זה וכמובן את העסק.

היתרון הברור של אתר שזהו הנכס הבלעדי שלכם ללא שותפים, האתר מציג עסק רציני ומקצועי ואת כל המידע שתרצו שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם ידעו: השרותים, המוצרים, ההמלצות, ההשכלה וההתמחות שלכם ועוד.

גם אם פרסמתם פוסט מנצח וגם אם קידמתם אותו בתשלום, עדין יש מצב ש"יקבר" בתחתית הטיים ליין של האוהדים שלכם, כי מאז שהפצתם את הפרסום הרבה אחרים כבר פרסמו אחריכם , אולי אפילו הקולגות שלכם.. בנוסף אין ספק שאם הלקוח הפטנציאלי שלכם רוצה להכיר אותכם, הרבה יותר נח ונכון לעשות עליכם סקירה ולגלות את האיכויות והיתרונות שלכם באתר.

האתר הוא מרכז הנוכחות שלכם ברשת, בעזרת הפצה חכמה ולא מעיקה של פרסומים מהנכסים האחרים ברשת (פיסבוק, ניוזלטר, בלוג) תוכלו לייצר מערכת יחסים טובה ומתפתחת עם לקוחות פוטנציאלים.

הפיסבוק הוא כיכר העיר, הרחוב, המפגש, שם אתם פונים ללקחות כחברים, שם אתם יוצרים את הקשר הראשוני, מאפשרים הצצה לעסק שלכם, הפוסט שלכם עף במהירות הלאה, אבל רק באתר אפשר להכיר ללקוח את האיכויות שלכם בצורה מעמיקה, להמשיך את הקשר ולהפוך חבר או אוהד גם ללקוח.

32 צפיות0 תגובות
bottom of page